vrijdag 23 maart 2012

Kabouter-renovatieproject is klaar

Het heeft even geduurd, maar de kabouters zijn klaar om naar buiten te gaan. Toen ik de belofte maakte om ze op te knappen had ik nog niet mijn nieuwe hobby gevonden: haken. Dus ik had er enigzins wel zin in.
Maar toen de kabouters arriveerden, was ik al volop aan het haken. Ik stelde het dus zo lang mogelijk uit om er aan te beginnen.
Eenmaal bezig was het toch best wel leuk om te doen. Wel een beetje verkeken op hoeveel tijd er echt in ging zitten. De verf was meestal niet meteen dekkend. Dus soms gingen er wel 2 of 3 lagen op.
Maar ik had wel eer van mijn werk. Ze waren er echt wel aan toe om onder handen genomen te worden.
Nu met het mooie weer willen ze helemaal naar buiten. Morgen gaan ze mee met hun eigenaar en ik denk dat ze nog dezelfde avond de tuin in mogen. Jippie!
En dan kan ik me weer verder bezig houden met het haken van diverse projecten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten