vrijdag 26 oktober 2012

Petit Four nummer 3


Inmiddels zijn er al heel wat mensen in de ban de Petit Four CrochetAlong. Net als ik. De lijst met deelnemers word steeds langer. Leuk om te zien dat het zo'n succes is.
Tenslotte zal het verzinnen van de patronen best veel tijd kosten.
Dus even een complimentje aan Grietje: super! en ontzettend bedankt voor deze leuke patronen tot nu toe.

Op dit moment kan ik echter maar 1 versie laten zien van petit four nummer 3, munt kwark met biscuit bodem en fijne kruimel kandijstukjes. Deze had ik zaterdagochtend 21 oktober al weer af. Dus het was best wel lang wachten om het te kunnen delen en weer wachten op het nieuwe patroon.
Ik vond het eerst niet nodig om een 2e versie te maken om die nog wat meer op te leuken.

Pas later deze week ging ik er toch nog maar 1 maken. Die kan ik helaas nog niet laten zien omdat ik eerst nog vilt moet halen.
Gaan we vanmiddag doen en gelijk garen halen voor de volgende: banaan met chocoladecake en chocoladebolletjes. Ziet er ook al weer zo lekker smakelijk uit.

Kleine aanvulling

Inmiddels is de 2e versie ook klaar. Dus deze wil ik graag even laten zien.
En dan gelijk maar een overzichtsfoto van de verzameling tot nu toe.
Om eerlijk te zijn, moest ik me inhouden om niet meteen met de nieuwe aan de slag te gaan.
Maar gezien de hoeveelheid werk die ik nog heb liggen voor dit weekend, stel ik het maar even uit.



3 opmerkingen:

  1. Bedankt voor het compliment^_^
    Jouw munt petit fourtje is erg mooi geworden.

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een heel mooike! Net echte chocolade bolletjes....

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Die kwam ik woensdag tegen bij de Xenos. Maar gekocht met het idee, die komen wel weer eens van pas.
      Dit weekend dus al. Vond ze zelf ook al zo op chocoladebolletjes lijken.

      Verwijderen