zondag 6 januari 2013

10e Petit Four: Mandarijn Petit Four

Nu liep ik al behoorlijk achter op schema. En vervolgens ben ik ook nog eens van dat schema afgeweken. Toen ik eindelijk weer eens tijd had om verder te gaan met de Petit Fours, liep het al weer aardig richting Kerst. Dus ik heb tussendoor eerst de Kerst Petit Four zitten haken.
Maar ik zal hier op het blog wel volgens schema plaatsen, dus volgt nu eerst de Mandarijn Petit Four.
Deze was ontzettend leuk om te maken. Hoewel ik wat moeite had om het mandarijntje goed te krijgen.
En het effect van de grote toef slagroom is ook zo leuk om te haken.
Deze toef slagroom in ieder geval wel.
Ook van deze heb ik natuurlijk een 2e versie gemaakt.
Zo kan ik toch de kraaltjes etc. gebruiken. En nu ik weet dat ze prima te lijmen zijn, werkt het een stukje makkelijker. Vond het nogal een gedoe om die piepkleine kraaltjes ergens op te naaien. Je blijft het altijd iets zien. Maar met de Aleene's Tacky Glue gaat het prima.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten