zondag 6 januari 2013

12e Petit Four: Kerst Petit Fourtje

Wat leuk dat tussen al die Petit Fours ook nog een Kerst Petit Four kwam.
Ondanks dat ik achter liep met een flink aantal Petit Fours, heb ik de Kerst Petit Four vrij snel gemaakt.
Lekker in mijn hobbykamer, kerstmuziek aan en aan de slag.
Met die kerstliedjes raak je vanzelf wel in de stemming om deze te gaan maken.
Het was echter na de Kerst dat ik de 2e versie ging maken.
Dus moest het helaas stellen zonder kerstliedjes.
Even kreeg ik nog het idee om van alle Petit Fours een kerst-variant te gaan maken. Dan in de bekende kerstkleuren. Zou ik kunnen doen. Maar of ik er daadwerkelijk tijd en zin in heb...

4 opmerkingen:

  1. Wow, ik vind ze er echt leuk uit zien en dat je de tijd neemt om ook nog eens een tweede te maken. Ik begin straks met een soort van naai-a-long met patchworkblokken dus ben benieuwd hoe erg ik kan blij blijven straks.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel. En het is zo leuk om te doen. Ga het straks gewoon missen als het stopt.
      Naai-a-long, klinkt ook spannend.

      Verwijderen